Promocje
Praliny ręcznie robione 65 g
Praliny ręcznie robione 65 g

21,90 zł

Cena regularna: 26,90 zł

Najniższa cena: 26,90 zł
szt
Truskawka 200 g
Truskawka 200 g

9,50 zł

Cena regularna: 11,20 zł

Najniższa cena: 11,20 zł
szt
Słodka borówka 100 g
Słodka borówka 100 g

14,90 zł

Cena regularna: 18,90 zł

Najniższa cena: 17,50 zł
szt
Mus jabłkowy bez dodatku cukru 190 g
Mus jabłkowy bez dodatku cukru 190 g

5,90 zł

Cena regularna: 7,00 zł

Najniższa cena: 7,00 zł
szt
Powidła śliwkowe bez dodatku cukru 190 g
Powidła śliwkowe bez dodatku cukru 190 g

6,50 zł

Cena regularna: 7,50 zł

Najniższa cena: 7,50 zł
szt
Kawa ziarnista Brazylia 200 g
Kawa ziarnista Brazylia 200 g

19,90 zł

Cena regularna: 23,50 zł

Najniższa cena: 23,50 zł
szt
Herbata na pogodny poranek 75 g
Herbata na pogodny poranek 75 g

10,50 zł

Cena regularna: 12,50 zł

Najniższa cena: 12,50 zł
szt
BLOG

Wraz z wrześniem nadchodzi czas powrotu do codziennej rutyny. Zadbaj o doskonały początek dnia, by w pełni cieszyć się swoją pracą i każdą chwilą. Dla miłośników aromatycznej kawy, rozgrzewającej herbaty oraz soczystych owoców zamkniętych w słoiczkach mamy wyjątkową ofertę. Odkryj naszą szeroką gamę produktów i stwórz swoje własne smakowe kompozycje na śniadanie i nie tylko.

Promocja ważna w sklepie Bacówka Towary Tradycyjne w dniach 1-30.09.2023 r. lub do wyczerpania zapasów. Oferta nie łączy się z innymi promocjami.

 

Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@bacowkatowary.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Rajbrot 470, 32-725 Rajbrot, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się (dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności) od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@bacowkatowary.pl lub drogą pocztową na adres Rajbrot 470, 32-725 Rajbrot.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Rajbrot 470, 32-725 Rajbrot.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium