Promocje
Sok jabłkowy 330 ml
Sok jabłkowy 330 ml
4,90 zł 3,90 zł
szt
Mini czekolada biała z żelkami 45 g
Mini czekolada biała z żelkami 45 g
7,90 zł 6,50 zł
szt
Owieczka z mlecznej czekolady 25 g
Owieczka z mlecznej czekolady 25 g
7,70 zł 6,50 zł
szt
Owieczka z ciemnej czekolady 25 g
Owieczka z ciemnej czekolady 25 g
7,70 zł 6,50 zł
szt
Owieczka z białej czekolady 25 g
Owieczka z białej czekolady 25 g
7,70 zł 6,50 zł
szt
Sok jabłkowo-marchwiowy 330 ml
Sok jabłkowo-marchwiowy 330 ml
4,90 zł 3,90 zł
szt
Chrzan z jabłkiem premium 180 g
Chrzan z jabłkiem premium 180 g
5,00 zł 3,90 zł
szt
Chrzan z żurawianą premium 180 g
Chrzan z żurawianą premium 180 g
5,50 zł 4,20 zł
szt
Kiełbasa żywiecka 600 g
Kiełbasa żywiecka 600 g
35,60 zł 31,90 zł
szt
Pigwa do herbaty 200 g
Pigwa do herbaty 200 g
10,90 zł 8,50 zł
szt
Zagryzki biesiadne 250 g
Zagryzki biesiadne 250 g
19,90 zł 15,00 zł
szt
BLOG

Wszak czy jest coś pyszniejszego niż chrupiące, apetycznie zarumienione kiełbaski z grilla? Zdecydowanie!

Polecamy też ogniste ogóreczki, wyśmienicie doprawiony krupniok gryczany, gotowy do wrzucenia na ruszt oraz klasyczne dodatki jak pachnący keczup z przetartych pomidorów.

Odpocznij z Bacówką!

Promocja ważna w dniach 02-31.05.2023 r. lub do wyczerpania zapasów. Oferta nie łączy się z innymi promocjami.

 

Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@bacowkatowary.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Rajbrot 470, 32-725 Rajbrot, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się (dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności) od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@bacowkatowary.pl lub drogą pocztową na adres Rajbrot 470, 32-725 Rajbrot.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Rajbrot 470, 32-725 Rajbrot.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium