Promocje
Praliny ręcznie robione 65 g
Praliny ręcznie robione 65 g

21,90 zł

Cena regularna: 26,90 zł

Najniższa cena: 26,90 zł
szt
Truskawka 200 g
Truskawka 200 g

9,50 zł

Cena regularna: 11,20 zł

Najniższa cena: 11,20 zł
szt
Słodka borówka 100 g
Słodka borówka 100 g

14,90 zł

Cena regularna: 18,90 zł

Najniższa cena: 17,50 zł
szt
Mus jabłkowy bez dodatku cukru 190 g
Mus jabłkowy bez dodatku cukru 190 g

5,90 zł

Cena regularna: 7,00 zł

Najniższa cena: 7,00 zł
szt
Powidła śliwkowe bez dodatku cukru 190 g
Powidła śliwkowe bez dodatku cukru 190 g

6,50 zł

Cena regularna: 7,50 zł

Najniższa cena: 7,50 zł
szt
Kawa ziarnista Brazylia 200 g
Kawa ziarnista Brazylia 200 g

19,90 zł

Cena regularna: 23,50 zł

Najniższa cena: 23,50 zł
szt
Herbata na pogodny poranek 75 g
Herbata na pogodny poranek 75 g

10,50 zł

Cena regularna: 12,50 zł

Najniższa cena: 12,50 zł
szt
BLOG

Wraz z wrześniem nadchodzi czas powrotu do codziennej rutyny. Zadbaj o doskonały początek dnia, by w pełni cieszyć się swoją pracą i każdą chwilą. Dla miłośników aromatycznej kawy, rozgrzewającej herbaty oraz soczystych owoców zamkniętych w słoiczkach mamy wyjątkową ofertę. Odkryj naszą szeroką gamę produktów i stwórz swoje własne smakowe kompozycje na śniadanie i nie tylko.

Promocja ważna w sklepie Bacówka Towary Tradycyjne w dniach 1-30.09.2023 r. lub do wyczerpania zapasów. Oferta nie łączy się z innymi promocjami.

 

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@bacowkatowary.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: Rajbrot 470, 32-725 Rajbrot, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@bacowkatowary.pl lub drogą pocztową na adres Rajbrot 470, 32-725 Rajbrot.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium